Társadalmi felelősségvállalás

Társadalmi felelősségvállalás

A Proservia elkötelezett a fenntartható fejlődés és a vállalati felelősségvállalás iránt, ezért elengedhetetlennek tartjuk társadalmi és gazdasági sikereink elérése érdekében. Ez a célkitűzés naponta erősödik az ügyfeleinkkel, partnereinkkel és munkavállalóinkkal, melyet öt feladatpontban fogalmaztunk meg. Az (egymástól is) eltérő francia és német munkatörvényeken alapuló pontok a következők:

1. pont: Törekedni a sokoldalúságra, diverzitásra és küzdeni a diszkrimináció ellen:

A Proserviának meggyőződése, hogy a diverzitás erősséget jelent egy vállalat számára és mindig elkötelezett híve volt az egyenlő bánásmódnak és lehetőségeknek. A munkahelyi diszkrimináció minden formáját elítéljük. Alapításunk óta a következő méltányos bánásmódot alkalmazzuk:

  • Jelölttoborzás során számunkra a mentalitás és a személyes tulajdonságok az elsődlegesek. Ezen kvalitások felmérése után fókuszálunk csak a jelentkező szakmai képességeire és a tapasztalatára.
  • Jelöltjeinket egyenlő bánásmódban részesítjük.

2. pont: Támogatni munkavállalóinkat abban, hogy folyamatosan fejlődjenek és hosszú távú munkakapcsolat alakuljon ki:

Számunkra a szociális és a gazdasági teljesítmény nem különül el, mindenkinek esélyt adunk, legyen szó bármilyen szokatlan profilról is. Mind megtaláljuk a helyünket, képességeink és készségeink megfelelő, az ügyfeleink igényeit kielégítő alakításával.

Ahhoz, hogy megadhassuk a kellő támogatást munkatársainknak az előttük álló kihívások leküzdéséhez és sikereket érhessenek el vállalatunkon belül, innovatív toborzási és tréning modelleket fejlesztettünk ki.

3. pont: A megfelelő munkahelyi egészségi és biztonsági körülmények biztosítása:

A felső vezetés irányítása és tevékenységünk vonatkozó jogi szabályozásainak alapján minden lépést megteszünk, mely szükséges ahhoz, hogy eleget tegyünk biztonsági kötelezettségeinknek. Munkavállalóink és ügyfeleink mindenkori biztonságát szem előtt tartva a következők szerint járunk el minden irodánkban:

  • megfelelő tűzvédelmi eszközök felszerelése;
  • biztonsági tréningek és kiürítési gyakorlatok tartása;
  • ügyfél kockázatértékelés és egyéni védőfelszerelések;
  • a közlekedési és egyéb balesetek folyamatos figyelése;
  • fejlesztési cselekvési tervek készítése.

4. pont: Etikus viselkedés:

Az Etisphere Institute 2016-ban, immáron hat egymást követő évben tüntette ki a ManpowerGroup-ot a legetikusabb vállalatok kitüntetésével, ezen alapokon nyugszik a Proservia is.

Az etikai elköteleződésünk alapja megerősíti a kapcsolatot a Proservia és munkavállalói, ügyfelei, beszállítói és partnerei között.

A Proservia elkötelezett a következők iránt:

  • csalás és korrupció elleni küzdelem;
  • etikus kapcsolatok kialakítása a beszállítókkal, partnerekkel és ügyfelekkel;
  • a társadalmi párbeszédek elősegítése;
  • a minőségi szolgáltatásnyújtás és a hosszan tartó kapcsolatok kiépítése az ügyfelekkel;
  • olyan irányelvek követése, melyek biztosítják a felelősségteljes és fenntartható beszerzést.

5. pont: Ökológiai lábnyomunk csökkentése:

A Proservia környezetvédelmi kötelezettségvállalása a ManpowerGroup Magyarország környezeti politikáját követi.

A Proservia környezeti politikájában a következő négy alapelv rejlik:

  • a fogyasztás menedzselése és monitorozása;
  • a tudatosság erősítése a munkavállalókban új eljárások bevezetése során;
  • felhívni a figyelmet a pazarlás mértékére és csökkenteni azt;
  • a zöld információtechnológiai megoldások terjesztése vállalaton belül és az ügyfelek körében is.

Tagságok és díjak

A Proservia és a ManpowerGroup teljes mértékben ragaszkodik az OIT, az OECD, a GRI és az ISO26000 előírásaihoz, illetve az ENSZ által meghatározott Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatához.